Sahur və iftar üçün mütəxəssislərdən əhəmiyyətli xəbərdarlıq!

Sahur və iftar üçün mütəxəssislərdən əhəmiyyətli xəbərdarlıq!Oruc tutarkən səhiyyə problemləri yaşamamaq üçün ən az üç dəfə tamamlamaq və obaşdan yeməyi atmamaq lazımdır. Obaşdan və iftarda qidalanma necə olmalıdır?

Sahur və iftar üçün mütəxəssislərdən əhəmiyyətli xəbərdarlıq!


OBAŞDAN MÜTLƏQ QALXılMALIDIR!

Obaşdan yalnız su içib və ya heç bir şey yeyib içməmişdən niyyət etməyin zərərli olduğunu bildirən doktorlar, belə danışdı:

“Çünki bu qidalanma tərzi təxminən 12 saat olan aclığı, orta hesabla 18 saata çıxarır. Bu da aclıq qan şəkərin daha erkən saatlarda düşməsinə və günün daha səmərəsiz keçməsinə səbəb olur. Qidaların az paylar şəklində amma çox miqdarda alınması, istehlak edilən qidaların daha çox toplanmasına, qan şəkərində ziddiyətlərə, reflyuks şikayətlərin artmasına və uzun müddətdə kilo artımına səbəb olur.

ZÜLAL VƏ LİFLİ QİDALAR DOYMA HİSSİ VERİR

Bu səbəblə obaşdan mütləq qalxmalıdır və zülal ehtiva edən süd içməlidir, qatıq, pendir kimi ərzaqlar yeməli, yanına mütləq tam taxıllı çörək əlavə olunmalıdır. Zülal və lifli qidalar gec həzm olunduğu üçün məmnunluq hissi yaradacaq və acımağı ləngidəcəkdir. Şorba, zeytinyağ-lı yeməklər və ya yüngül yeməklərdən birini seçmək ən doğrusu olacaqdır”.

İFTARDA QİDALANMA NECƏ OLMALIDIR?

Qan şəkəri çox aşağı olduğundan iftarda qısa müddətdə çox miqdarda qida istehlak etmə istəyinin olduğunu vurğulayan dietoloqlar, ancaq boş mədəyə birdən yükləməyin çox təhlükəli olduğunu bildirərək iftar qidalanması ilə əlaqədar bu məlumatları verdi:

“Təxminən 12-14 saat dincəlməyə çəkilən mədəyə birdən yüklənmək, iftar sonrasında mədə pozğunluğuna səbəb ola bilər. Bunun qarşısını almaq üçün məsələn, iftar yeməyinə yüngül şorba, 1 dilim çörəklə başlayıb 15-20 dəqiqə ara verdikdən sonra qızardılmış ət, toyuq və ya balıq, zeytinyağ-lı bir tərəvəz yemək və salat istehlak edilməlidir.

KİLO ALMAMAQ ÜÇÜN BEYNİN DOYMA ƏMRİNƏ QULAQ VERİN

Beyin doyma əmrini yeməkdən 15-20 dəqiqə sonra verir. Çox sürətli yemək yeyəndə yüksək miqdarda, enerjisi yüksək qidalar istehlak edilə və bu vəziyyət irəliləyən günlərdə kilo qəbuluna da zəmin hazırlayır. Enerji verən ancaq qan şəkərini balanslı şəkildə yüksəldən qidalar yeyilməlidir. 

Загрузка...

Bu xəbərə şərh yaz

  Abunə ol  
Xəbərdar ol